خلعتبری: ناراحتی‌ام ربطی به تعویض نداشت
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

خلعتبری: ناراحتی‌ام ربطی به تعویض نداشت


مهاجم تیم گسترش فولاد اعلام کرد ناراحتی‌اش در دیدار با پرسپولیس ربطی به تعویضش نداشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌ برنامه نود شب گذشته تصاویری از ناراحتی محمدرضا خلعتبری بعد از تعویضش را به تصویر کشید و اینکه این بازیکن روی نیمکت بطری آب را روی زمین کوبید. پس از آن گفت‌وگو با فراز کمالوند به تصویر کشیده شد که سرمربی گسترش در آن مصاحبه اعلام کرد اگر خودش این صحنه‌ها را ببیند، واکنش نشان می‌دهد.


خلعتبری درباره مسائل پیش آمده به "ورزش سه" می‌گوید: من مدت‌ها است برنامه نود نمی‌بینم و دیشب هم ندیدم. از دوستانم شنیدم چه شده اما باید بگویم ناراحتی من ربطی به تعویض نداشت. آن صحنه ای که در برنامه نود به تصویر کشیده شد که من بطری را به زمین کوبیدم، 7، 8 دقیقه بعد از تعویض بود و ناراحتی‌ام به خاطر شکست تیم بود.


او ادامه می‌دهد: من در بازی‌های قبل نیز به خاطر ناراحتی از شکست این کارها را انجام دادم. متاسفانه برخی هر برداشتی دوست دارند، انجام می‌دهند. الان هم تابع کادرفنی هستم و هر تصمیمی کمالوند بگیرد،‌می‌پذیرم.

 

 




:: موضوعات مرتبط: پرسپولیس , گسترش فولاد , حواشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: